14.8.08

在災難而捐軀的消防員講一句 rest in peace

可否苦心自問
我願能 延續你的步韻
我願能 長存著你的聲音
我願能 你又更加接近

...

究竟我地須要唔須要真英雄
抑或每個英雄背後充滿眼淚和傷痛
八仙嶺大火 燃燒係我記憶裡面
捨身成仁o既你
親手將同學由煉獄到一個一個一個推返出o黎
係香港呢個冷漠自私o既無情地
你地o既犧牲 就好似一記耳光
人可以活得好渺小 渺小可以發光芒

去為自由而犧牲既人講一句 rest in peace
去為係災難而捐軀既人講一句 rest in peace

孤勿論佢地係有名字定係無名字
佢地做過既每一件事
無時無刻都提醒我地
去尋找人生既意義
係le一個接近七百萬人既城市
就由le一班既無名英雄開始
等我地大家可以一齊去記念, 反思反思....再反思....
由le一班既無名英雄開始
等我地可以一齊去記念, 反思反思....再反思....

...

節錄 歌詞 R.I.P LMF

---------------------------------------------------

在災難而捐軀的消防員講一句 rest in peace

0 comments: